Home / VIJESTI / BOSNA I HERCEGOVINA / Kako UniCredit banka manipulira klijentima

Kako UniCredit banka manipulira klijentima

Našem portalu se obratio čitalac (ime i prezime poznato portalu) koji
je iznio nevjerovatan primjer manipulacije UniCredit banke novcem
klijenata. Naime, prema dokumentaciji koja nam je stavljena na uvid,
UniCredit banka je klijentu koji je izgubio dokumente onemogućila da
koristi novac na svom računu, sve dok ne dobije nove dokumente sa
slikom. Radi se o tome da je klijent banke svojom nepažnjom izgubio
ličnu kartu, bankovnu karticu i sve druge identifikacijske dokumente
koji imaju fotografiju.
Nakon što je prijavio nestanak dokumenata u nadležnoj policijskoj
stanici je dobio potvrdu o tome. Sa tom potvrdom je ušao u proceduru
izdavanja novih dokumenata. Potvrda koju je dobio u policiji, bila mu
je dovoljna za identifikaciju u svim institucijama sa kojim je
komunicirao. Međutim, kada je došao u UniCredit poslovnicu, rečeno mu
je da ne može dobiti svoj novac.
Praktično, banka mu je na više od mjesec dana zaplijenila novčana
sredstva koja je imao kod njih, ne dopuštajući mu da u “njegovom
interesu“ raspolaže svojim novcem. Kada se naš čitalac obratio
ombudsmenima za bankarstvo, iz UniCredit su se branili otvorenim
lažima, kako kaže čitalac, navodeći da su ga upućivali u “matičnu
poslovnicu“ u kojoj imaju njegovu fotokopiranu ličnu kartu. “Ne samo
da me nisu upućivali u neku poslovnicu, nego nisu ni spominjali
mogućnost da mogu podići novac. Sve je ostalo zabilježeno na snimku
razgovora sa službenicom Banke, koji sada ne žele da dostave
ombudsmenima za bankarstvo, jer će se razotkriti da su mi na određeno
vrijeme oteli novac!“
Naš čitalac kaže da njemu lično više nije važno to što je bilo, ali ne
želi preći preko činjenice da u UniCredit banci sebi dopuštaju da
otimaju novac od građana. Nevjerovatno je da i preplaćeni i u neradu
uljuljkani službenici Agencije za bankarstvo FBiH ništa ne preduzimaju
da zaštite građane. Ombudsmeni u konkretnom slučaju za više od
nekoliko mjeseci nisu bili u stanju donijeti bilo kakvu mjeru koja će
sankcionisati ovakvo razbojničko ponašanje UniCredit banke.
Pravna nesigurnost u BiH, o kojoj je nedavno govorio i ministar
Mektić, očigledno je ovdje na djelu. Ukoliko izgubite dokumente, ne
možete raspolagati čak ni vašim novcem! To je, očito, moto UniCredit
banke koju korumpirani bankarski sistem očigledno ne može i ne želi
zaustaviti u pljačkaškom odnosu prema klijentima. Zato naš čitalac u
poruci ističe: “zaobiđite UniCredit banku u širokom luku“, a mi
postavljamo pitanje ima li ijedna banka u BiH da posluje u korist
klijenata i na njihovo zadovoljstvo? Sumnjamo, baš kao što sumnjamo da
ovakvo ponašanje banaka omogućavaju korumpirane i neradničke
organizacuije kao što su agencije za bankarstvo.

About Ekran

Check Also

fb

Kompanija Facebook i ove godine proglašena najboljim mjestom za rad

Istraživanje Glassdoora pokazalo je da su zaposlenici Facebooka najzadovoljniji, a među najboljih sto je čak …

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Powered by keepvid themefull earn money