Nakon što je završena rekonstrukcija tramvajske pruge u Sarajevu, ozbiljne analize onoga što je urađeno pokazuju da se radi o dugoročnom promašaju koji je počinjen u samom projektu. Na stranu to što niko ne zna koliko je rekonstrukcija koštala i da li je novac dat za pruge završio u stambeno-poslovnim projektima vrha SDP, stručne analize su pokazale da je u startu počinjena velika greška. Umjesto da je pruga rekonstrukirana na način da bude sastavni dio automobilske saobraćajnice, ona je ostala onakvom kakva je projektovana s početka osamdesetih godina proteklog stoljeća. Tako je Sarajevo dugoročno ostalo bez dodatne saobraćajne trake, koja se ovakvom rekonstrukcijom mogla dobiti. Koliko je sam posao kvalitetnu urađen, tek će se vidjeti, ali su popravke na pruzi već zabilježene u proteklim danima.
Druga strateška pogreška, koja potiče iz neznanja kao i prva, jeste uvođenje trolejbuskog saobraćaja do Vogošće. Gledajući površno, zamisao nije loša. Posebno kada se govori o zaštiti okoliša i smanjenju zagađenja zraka u Sarajevu. Međutim, kakav će biti kvalitet protoka saobraćaja, kao i koliko će on uopće biti funkcionalan, posebno kada se ima u vidu da od vremena kada je bio uveden u proteklom stoljeću nije funkcionirao i zato je i ugašen, ostaje otvoreno pitanje. Čini se da bi mnogo značajnije bilo izgraditi još jednu ili dvije trake ceste prema Vogošći, nego gurati trolejbuse u ionako zakrčen saobraćaj. Prema svim pokazateljima, ovim će ministar Šteta dalekosežno upropastiti saobraćajnu infrastrukturu, uz i dalje nejasne okolnostki nabavke novih, odavno već neophodnih tramvaja i trolejbusa. Tu nabavku niko ne spori, ali ssu sporni načini plaćanja i nova zaduženja Kantona da bi Šteta opravdao svoj mandat.
Uz sve to, putna infrastruktura u KS nije nikada bila gora! Stalne gužve na saobraćajnicama nisu samo rezultat katastrofalne neorganiziranosti saobraćaja, nego i potpuno suludih radova na cestama u vrijeme najvećih gužvi. Svemu tome su građani svjedoci svakog dana, ali od Štete nema odgovora, a posebno nema rješenja za nastalu situaciju. On najavljuje nove rekonstrukcije, koje nisu sporne, ali samo ukoliko se zna da li su isplative. To je trenutno tajna! Zato i postoji zabrinutost za moguću dugoročnu štetu koju Šteta svojim djelovanjem i neznanjem (fakultetsku diplomu stekao u Sokocu) može proizvesti.
Istraživački tim
Ekran.ba